
Продані рішення можуть впливати на багато різних аспектів (забезпечення або надання послуг, залучення і просування співробітників; прийняття законів, скасування покарань; приховування незаконних дій; винагорода або інші матеріальні блага; стипендії; державні рішення; надання секретної інформації; податкові пільги і т. д.).
Натомість цих рішень може бути запропоновано багато форм винагороди, тому існує безліч форм корупції, і їх важко класифікувати. Що ще більш ускладнює завдання, так це те, що в різних країнах різні дії кваліфікуються як правова корупція (можливо, хабарництво є винятком). Список незаконних актів корупції, включених до законодавства різних країн, включає:
- вимагання або давання хабара;
- неправильне адміністрування або незаконне привласнення державних активів;
- незаконне використання державної конфіденційної інформації;
- торгівля людьми та її використання в свою користь;
- фальсифікація виборів і втручання у вибори;
- поширення або спотворення інформації для введення в оману слідчих;
- незаконне збагачення;
- перешкода і втручання в державні накази;
- покарання людей, які надають інформацію про неналежне;
- невиконання певних зобов'язань;
- збиток державній службі.
У спробі класифікувати широкий спектр можливостей для корупції П. Ван Дуїно запропонував секторальну систему. Система вказує на те, що у всіх трьох секторах (громадських, приватних і політичних) може бути корупція, а також між ними, як показано нижче:
- Державний сектор
- Політичний сектор
- Громадський сектор
- Приватний сектор
Виходячи з цієї класифікації, можливі шість видів незаконних дій. Така ж форма незаконної дії (наприклад, хабарництво) може з'являються в кожній категорії.
Українська
Русский 
